Saturday, January 10, 2009

Kenangan Kita

Assalammualaikum kawan-kawan ku.. Terutamanya kepada Toxic Luck & 1577...

Video klip ini telah lama Nadeera buat... Aku saja je nk letak kat sini... Memandangkan blog aku masih kosong.. Harap korang ingat lagi kenangan kita.. Aku masih ingat waktu kalian main dalam kelas 3 cengal dengan iklan Digi korang tu.. Rindu akan saat-saat itu.. Tahun ini merupakan tahun akhir kita semua.. Aku harap kita semua akan bekerjasama dan membantu satu sama lain meredahi tahun ini.. Aku tahu semua mesti nk skor yang tinggi punya.. Kena kalahkan Vivian & Jia Chen pulak kan.. Jadi marilah kita imbas kembali kenangan kita.. Aku sayang kalian & akan merindui kalian kelak..

2 comments:

  1. Fuyoh Dania Ni FIERCE betul la...
    Jangan lupa add saya ya?

    ReplyDelete
  2. wahhh...best ar video kow daniaa...
    hehe..
    =DDD

    ReplyDelete